Vectra tuż przed Świętami wzbogaca ofertę cyfrową o kolejne kanały

Vectra stale wzbogaca ofertę programową, dostosowując ją do oczekiwań i potrzeb abonentów. Dzięki grudniowym zmianom widzowie otrzymają dostęp do naprawdę bogatej i różnorodnej propozycji, która jest jedną z atrakcyjniejszych na rynku. Discovery Historia dostępny będzie w pakiecie złotym i platynowym (pozycja EPG 519), Eleven Extra w pakiecie ELEVEN (pozycja EPG 232), ZEBRRA.tv w pakiecie złotym i platynowym (pozycja EPG 828), METRO, WP i NOWA TV w pakiecie stalowym, srebrnym, złotym i platynowym (pozycja EPG kolejno 192, 194 i 193) a Food Network w pakiecie srebrnym, złotym i platynowym (pozycja EPG 148).
- Nasza oferta programowa systematycznie jest wzbogacana i uzupełniania o nowe pozycje. Rozbudowując ją dbamy o potrzeby każdego członka rodziny. Szczególne miejsce w Vectrze zajmują kanały sportowe, które stale poszerzamy. Dowodem na to jest włączenie programu Eleven Extra. Zatem cieszymy się, że w długie jesienno-zimowe wieczory abonenci Vectry, w gronie rodziny i przyjaciół, będą mogli wspólnie spędzić czas korzystając z tak atrakcyjnej rozrywki – powiedziała Małgorzata Wojtaszko, odpowiedzialna za rozwój oferty programowej w Vectrze.
Food Network to jedna z najszybciej rozwijających się lifestylowych i rozrywkowych marek wśród kanałów należących do Scripps Network International. Bogata oferta kanału to kompendium przystępnie podanej wiedzy na temat wszystkiego, co wiąże się z kulinariami. Widzowie mogą poznawać prawdy i mity na temat diet, uczyć się racjonalnie odżywiać i dobierać odpowiednie menu do stylu życia.

Oferta Vectry to również 8 pakietów Premium o różnorodnej tematyce – film, sport, erotyka. Także 16 programów radiowych nadawanych cyfrowo. Poprzez bezpłatną usługę TV Online abonenci Vectry mogą oglądać ponad 80 wybranych programów telewizyjnych na komputerze i urządzeniach mobilnych (tablet, smartfon).
Zawsze aktualna lista programów operatora - wraz z ich pozycją na dekoderze, znajduje się na tej stronie internetowej Vectry.

Grupa Vectra (www.vectra.pl) to drugi w Polsce pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy. Obsługuje ponad 950 tys. klientów w 356 miastach na terenie całego kraju. Podstawowa oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu stacjonarnego i mobilnego oraz usługi telefonii stacjonarnej i mobilnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej pod względem liczby i różnorodności programów – łącznie 218, w tym 83 w wersji HD. Inne pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 320 Mb/s, programy niezależnych telewizji lokalnych emitowane w 120 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki oraz multiroom. Dodatkowe usługi Vectry to m.in. VOD, TVonline (bezpłatny dostęp do ponad 80 programów TV na komputerze i urządzeniach mobilnych), HBO GO, FilmBox Live i serwis muzyczny GO ON. Vectra ma 700 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 555 tys. odbiorców internetu stacjonarnego i 14 tys. mobilnego oraz ponad 200 tys. abonentów telefonicznych.
Vectra obsługuje również firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw




Źródło: Biuro Public Relations, Grupa Vectra